idkwhatelsetoputhere Photos & Videos

5 days ago

Hey! Who want to make an oc with me? . . I'll delete this post when all the comments are written and then post it with the finished oc.

1419
1 week ago

Mm three drawings in one post- that's new-right? So- First we have - My gacha persona qwq Then w3 have a oc I created idk what to name her- Then- We have a connor ;-; All this drawings were made while wee were in car and doing laundry - Hhhh- ;3; Btw did I say in the 5th slide I hate how her face looks? So in that one it shows no face uwu- but in the 6th slide there is the face- #newoc #gachapersona #gachalifeedit #connordbh #drawing #digital_art #dbh #connor ;-; #again #idkwhatelsetoputhere

130
1 week ago

'𝘴 𝘛𝘺𝘱𝘪𝘯𝘨 ❏ “maybe you should try protecting yourself from your stupidity.” . 𝘊𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵 ╭─────────╮ . angel.ainur 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦! . ╰─────────╯ . ✼ •• ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈ •• ✼ ⇣*ೃ༄ ┊┊┊✧ ⁺ 𝘐𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘨𝘴 ( 𝘰𝘳 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘮𝘢𝘰 ) • ┊┊❁ཻུ۪۪⸙ ͎. #lmao #southpark #clydedonovan #kennymccormick #kylebroflovski #craigtucker #tweektweak #Stanmarsh #tokenblack #ericcartman #wendytestaburger #butterleopoldstotch #karenmccormick #triciatucker #ikebroflovski #Tumblr #wtf #lmfao #okaywhy #Idkwhatelsetoputhere #ohheythere #Oh #whyareyoureadingthisstill #Whatthefuck #Notmine #credittoowner #southparktumblr

121
1 week ago

Hello, everyone! It's a new piano cover!! (YAY) It took me several months because I bought a piano.(HA HA I'm still broke) And it took my hands, fingers and right foot (Yea, that's right, I use a pedal now hooray) some time to adjust. Ohh, and I go by MedicalMozart(Credits to @iralocnen ) now since selftaughpianoman sounded like a piano teacher or something. (pfft) Anywaaaaay Please click the link above, hit like if you love it. Be sure to subscribe!! #piano #pianocover #disney #beautyandthebeast #cover #music #idkwhatelsetoputhere #medicalmozart

110
1 week ago

Hey hey Im back from my hiatus! And w/ that have this doodle i did while I was gone hehe,,,

1086
3 weeks ago

'𝘴 𝘛𝘺𝘱𝘪𝘯𝘨 ❏ I’ve never loved somebody this much in my life, whoa . 𝘊𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵 ╭─────────╮ . _Chocolattea 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦! . ╰─────────╯ . ✼ •• ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈ •• ✼ ⇣*ೃ༄ ┊┊┊✧ ⁺ 𝘐𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘨𝘴 ( 𝘰𝘳 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘮𝘢𝘰 ) • ┊┊❁ཻུ۪۪⸙ ͎. #lmao #southpark #clydedonovan #kennymccormick #kylebroflovski #craigtucker #tweektweak #Stanmarsh #tokenblack #ericcartman #wendytestaburger #butterleopoldstotch #karenmccormick #triciatucker #ikebroflovski #Tumblr #wtf #lmfao #okaywhy #Idkwhatelsetoputhere #ohheythere #Oh #whyareyoureadingthisstill #Whatthefuck #Notmine #credittoowner #southparktumblr

230
3 weeks ago

'𝘴 𝘛𝘺𝘱𝘪𝘯𝘨 ❏ “shut up.” . 𝘊𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵 ╭─────────╮ . NiaMarmosha 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦! . ╰─────────╯ . ✼ •• ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈ •• ✼ ⇣*ೃ༄ ┊┊┊✧ ⁺ 𝘐𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘨𝘴 ( 𝘰𝘳 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘮𝘢𝘰 ) • ┊┊❁ཻུ۪۪⸙ ͎. #lmao #southpark #clydedonovan #kennymccormick #kylebroflovski #craigtucker #tweektweak #Stanmarsh #tokenblack #ericcartman #wendytestaburger #butterleopoldstotch #karenmccormick #triciatucker #ikebroflovski #Tumblr #wtf #lmfao #okaywhy #Idkwhatelsetoputhere #ohheythere #Oh #whyareyoureadingthisstill #Whatthefuck #Notmine #credittoowner #southparktumblr

70
3 weeks ago

"Can I kiss you?" "I really wish you would." ⚠️none of this art is mine credit goes to artists⚠️ ac: parkersallen dt: *inhales* hope, ari, payton, katie, dean, nico, maria, rae, jada, ernest, jordan, alan, daniel, liisa💕 - [ #omgpage #edits #navrina #lorienlegacies ] - -

4026
4 weeks ago

Okay remember I said I drew koki more human no eddsworld? Welp I also drew tamara and tord x tamara This is the only tomtord I do ship👌😏 But no hate to tomtord shipper- Tomtord is cool just not my cup of tea So this look way more off since it was going fast the car @[email protected] The human koki drawing I did it when we where about to get there so it's a bit okay - - - - - - - - - - - - #tamara #ellsworld #tamaraellsworld #tordxtamara #tordtamara #shipsworld ? #ellsworldxeddsworld #tamaraxtord #again #idkwhatelsetoputhere

291
4 weeks ago

Oh look my favourite complimentary colours again!! FACE: @lauramercier flawless lumiere foundation, translucent powder, translucent glow powder, blush in peach !! Yes that’s a lot of Laura @shiseido sheer coverage concealer @glossier stretch concealer EYES @lauramercier eye basics and caviar panoramic mascara @morphebrushes @jamescharles Palette BROWS @lauramercier brow pencil in deep brunette #complimentary #colours #blue #orange #glitter #glow #shine #lauramercier #freelance #makeupartist #workinhard #idkwhatelsetoputhere #morphebrushes #abh #dior

1282
1 month ago

I had to- To draw this bean :c I sorta try- Uhmmm Inspiration (last slide/page) [email protected]@@@@@@@@@@@# Idk I just wanted to draw him so bad :") But in a sorta different art style - So yeah Pfft- - - - - - #strangerthings #art #digital_art #strangerthingsart #strangerthingsfanart #dustinstrangerthings #dustin #abeanúwù #ahh #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - - - - - (I can't draw any of the characters- sadly :") (Stranger things is really good- but me can't draw it :""") - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - @o.tord_gun_dude.o 💐 👀

200
1 month ago

💔AM SO FKN PROUD OF THIS❤️ 𝔰𝔴𝔦𝔭𝔢 4 𝔩𝔦𝔫𝔢 𝔞𝔯𝔱 towards the middle of this year has been r o u g h I’ve been through a lot but by Jove I’m getting there 🌻 uno THAT ONE piece that gets you out of a creative block when you finish it? this was that 4 me (this one is not about love) it’s meant to symbolise how you feel when you’re missing a part of yourself, whether that be your creativity or your happiness the irony is finishing this helped me get that back ~ next time i’ll let u figure it out for urself ~

311
1 month ago

Decided to draw matilda for the first time as a vampire uwu- So- I LOVE MATILDA OK? She is my fave from the female Gender of eddsworld (meaning ellsworld ) I could date her :c But with @secret_bitz matilda. . . I COULD MARRY SHE IS TOO BOOTIFUL OMG Ok I will go :") - Edit ; ik I can't draw vampire nor vampire female NOR female :") - - - - #matilda #ellsworldmatilda #ellsworld #vampirematilda #matildavampire #matildaisabae #matildaisbootiful #omgibecameamatildafangirl /fanboy #matildafanclub #matildafanboys #matildafangirls #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - - - - - - - - - @o.tord_gun_dude.o

181
1 month ago

rocks!! that I painted :0 💜 •the first one: a night sky and trees •the second one: a cloudy sunset with birds •the third one: a beach shore and sunset with islands in the background •the fourth: a pastel sky with a moon • the reference pictures I used are the last three slides! I got them off of google :p • • • • • • #art #artist #artwork #paint #painting #rock #rockpainting #paintingrocks #sky #birds #sunset #beach #trees #idkwhatelsetoputhere #moon #okcoolbye

3214
1 month ago

Rip angel 😭💕 We lost another angel too soon, and honestly I didn’t wanna believe it at first. When it hit me, I cried more than I’d like to admit. Thank you for giving me amazing childhood memories, and you’ll always be in my heart. My thoughts go out to your family, friends and co-stars at this time. Rest easy Cam 💕 Follow me @marvellid_ Ignore tags 😴 ——— #cameronboyce #descendants #restinpeace #descendants2 #descendants3 #jessie #sofiacarson #dovecameron #booboostewart #resteasy #IdkWhatElseToPutHere #marvellid_

150
1 month ago

Yeet- Like when you try using flipaclip butfail- The last pic is the sketch :V Idk so I made krimson talking about world domination and yeah btw the character next to krimson is a tordtom/tomtord child? I juat created him rn xD Ima call him. . . 'Kato' cuz idk what to call him- Kato is dealing with krimsons plans to dominate the world :V I was also lazy to do the background so yeah Oof btw sorry about the bad qualit - Edit ; nevermind I kinda fixed it? Ok so I hope you like it @u.is.banana #bananascontest2019 #tordtomchild #tomtordchild #kato #idkwhatelsetoputhere

270
1 month ago

i drew this based off of a random person i seen on pinterest. The pose looks weird and i don’t know why (i’m just realising i forgot the glasses) - - - - - - #drawing #digital #art #idkwhatelsetoputhere

250
1 month ago

NeW ACCOUnT HUNNIES 💙💙 Dunno if I'll actually post much but i just wanted to be able to come here every now and then to see whassup??? lol idk ◾ ◾ ◾

82
1 month ago

Sneak peek- ------------- I just may used the same filter for when I em' done with it :v I just like the colors of the filter xd ------------- Apps used ; Flipaclip- (aka obviously for animation Mobizen-(for recording Videoshow - (for music and the filter I just love it filter name 'shine' I recommend it :") Music used in 'video' ; 'Cut my hair'- 'I'm weak'- 'Believer'- Yeah I sorta like how it's comin' out Ima make this into a sorta vent This animation is meme/song as "cradles" if we're curious Yeah that's it- I just wanted do let this here :3 "Edit" ; Omg I just noticed that Insta cut out some parts of the video :"c - - - - - - #animation #mobizen #art ? #sneakpeek #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - - - - - - - -🍪 - @tordo_boy_ 💐 👀 -🍪

160
1 month ago

Literally spent the whole night in this I hope it was worthy- So Soi Soimade Soimadethis story called "darkness and lighness" Yeah Ik I suck at names so yeah- Inspiration; @vision.icare4less uwu (Now I GOTTO GO to sleep before my mother comes home xd) Ik I have no experience with writing story's I had no motivation but I force my self to do this I also didn't have inspiration - My eyes my fingers my hands arm my legs my everything Hurts; --; But what I was trying to say I had never wrote a story before so yeah. . . Y hope you like it and you can find me in wattpad as "koe_mor" or maybe as "koki Kandalo" - - - - - #wattpadstories #wattpad #dark #light #darknessandlightness #au ? #storytime #story #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - - - @tordo_boy12 💐 👀 💕

90
It's sorta like "filmoraGo" but this. . . THIS IS EVEN BETTER >:D Ok ok - Time taken ; bout 20 minutes - - - -#eddsworld #eddsworldedits #eddsworldmatt #eddsworldtord #eddsworldtom #eddsworldedd #tordmatt #dbh #connor #again #idkwhatelsetoputhere - - - - [email protected]_boy_ 💐 👀">
1 month ago

Ok so this was meant to be a matt edit but - but - but I wanted to make it long xd So yeah First time using "funimate" So- Yeah here! I sorta failed - But I try I actually like it because it's really easy to edit :> It's sorta like "filmoraGo" but this. . . THIS IS EVEN BETTER >:D Ok ok - Time taken ; bout 20 minutes - - - - #eddsworld #eddsworldedits #eddsworldmatt #eddsworldtord #eddsworldtom #eddsworldedd #tordmatt #dbh #connor #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - @tordo_boy_ 💐 👀

170
1 month ago

The way I come up with original songs. Put in a beat and sing random melodies, most of the time gibberish, until I’m satisfied and then attempt to write to them. This was an OTS though. Looks like I gotta get to writing! Expect some summer bops this summer and lemme know what you think! :) (p.s. listen until the end to hear what it sounds like recorded)

11120
1 month ago

; Ahh done uwu Oc by ; @amonserratmoreno.uwu_ Time taken ; 2 hours or more idk :") Layer ; 12-13 App used ; obiously ibispaint X Music I used while drawing this cuz why not? Fun fact uwu ; "cradle meme", "therefore you and me","come to me","cut my hair","hotline bling",and laat but not least "why love me?" UwU Also i used some new thing! :3.•° - - - - #devil #chain #chaindevil #art #digital_art #digitalart #red #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - @tordo_boy12 💐

152
1 month ago

'𝘴 𝘛𝘺𝘱𝘪𝘯𝘨 ❏”No smelly brothers allowed” . 𝘊𝘳𝘦𝘥𝘪𝘵 ╭─────────╮ . Potatosp 𝘓𝘪𝘬𝘦 𝘰𝘳 𝘧𝘰𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦! . ╰─────────╯ . ✼ •• ┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈ •• ✼ ⇣*ೃ༄ ┊┊┊✧ ⁺ 𝘐𝘨𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘨𝘴 ( 𝘰𝘳 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘭𝘮𝘢𝘰 ) • ┊┊❁ཻུ۪۪⸙ ͎. #lmao #southpark #clydedonovan #kennymccormick #kylebroflovski #craigtucker #tweektweak #Stanmarsh #tokenblack #ericcartman #wendytestaburger #butterleopoldstotch #karenmccormick #shellymarsh #triciatucker #Tumblr #wtf #lmfao #okaywhy #Idkwhatelsetoputhere #ohheythere #Oh #whyareyoureadingthisstill #Whatthefuck #Notmine #credittoowner #southparktumblr

161
1 month ago

I don’t know what I was thinking when I was thinking when this was being drawn, but I think my drawing of a cat looks pretty accurate. ————————————————— #art #artist #genie #willsmith #aladdin #idkwhatelsetoputhere

5211
1 month ago

; Ahh- finally done with it :") Uhm a bit of effort I guess-idk It took awhile. . . BUT I finally didn't forget to but my signature in it ùwú (although who is an really great idiot to try and steal my art like lol) Welp I did it I hope I'm not-late- :").•° - - - - (Edit cuz why not- ; i- I like how the coloring came out again but.. the drawing though. .. the guy with brown hair look better than the one with black hair lol ) - - - - #art #digital_art #digitalart #thebobbybearchallenge #again #idkwhatelsetoputhere - - - - - @tordo_boy12 💐 ▪

172
2 months ago

; Ahh- finally done- Oc original by @theone_andonly34 So yeah gift maybe? I was bored so yeah I mess up in a lot of things though- it took like two days - - I'm a bit proud I guess? I just like how the coloring came out not the drawing - and also because I'm actually not used drawing female character so yeaj I'm proud of that too :")-.•° - - - - - - #oc #digital_art #digitalart #colors #idkwhatelsetoputhere - - - - - - - @tordo_boy12 💐

190
2 months ago

@batqueentiana is a literal angel who's too good for this earth. She's, by far, one the kindest, most genuine, and most unbelievably generous people I've ever had the pleasure of talking to, and now she needs help. Her situation isn't exactly the best, to put it mildly, and she's trying to scrape together enough money to finally get out of it. So if anyone seeing this is willing to donate any money to her, you can do so at https://www.paypal.me/batqueentiana . . . . #bat #queen #tiana #helpingothers #donate #moving #goth #kindness #genuine #please #anythinghelps #idkwhatelsetoputhere #ijusthopemorepeoplefindthis #seriouslythothispersonisamazingplshelpher

102
2 months ago

Hitting things with other things but kinda not really. Note: my left hand cannot do that. Today was a great day so just want to share some positivity tony Robbins style

382